HOME




   
 
BITLLES CATALANES: LLEIDA TORNA A GUANYAR EL CAMPIONAT DE SELECCIONS PROVINCIALS  (17.02.2025)
     
 

La Selecció de Lleida, formada per Ainhoa Manau i Mariona Trullols d’Olius, Gemma Xuriguera i Àngel Asensio de Ponts, Katia Martín i Francisco Velaz de Los del Huerto, i José Maria Velasco i Jordi Vilanova de Tàrrega, s’ha endut, en dura competència amb la Selecció de Tarragona, la quarta edició del Campionat de Seleccions Provincials, celebrat a Bellpuig aquest passat diumenge 16 de febrer.


En el primer enfrontament Lleida i Tarragona han vençut per un clar 7 a 0 a les seleccions de Girona i Barcelona respectivament. En el segon partit Lleida ha derrotat ajustadament a Tarragona per 4 a 3, i Barcelona ha guanyat Girona per 6 a 1. En el tercer enfrontament Lleida ha superat fàcilment a Barcelona per 6 a 1 i s’ha assegurat el títol, tot i la victòria per 7 a 0 de Tarragona a Girona que ha provocat un empat a 17 punts, però els lleidatans han quedat primers gràcies a vèncer en el duel contra Tarragona.


En aquesta edició només hi ha hagut una partida perfecte de 90 punts. Ha estat a càrrec de Xavier Comas de la Selecció de Barcelona


Ha presidit el lliurament de premis i records l’alcalde Bellpuig Jordi Estiarte, acompanyat del Regidor d’Esports Jordi Santiveri, Abel Sensarrich, vicepresident de la Federació Catalana de Bitlles i Bowling, i Dolors Florensa, presidenta del Club de Bitlles Sant Jaume de Bellpuig, organitzador del campionat. També han estat presents els directius de la FCBB, Joan Francesc Brull i Natàlia Verge (Tarragona), Ernest Darder (Girona), Ernest Giralt i Marta Solé (Barcelona), i la mateixa Dolors Florensa (Lleida)


http://www.fcbb.cat/resultats_bitcat.asp


Foto: La selecció de Lleida, vencedora del campionat, autoritats i resta de seleccions


 
     
 
imprimir pujar
 
     

 

Disseny optimitzat per 800x600

© Federació Catalana de Bitlles i Bowling
Tots els drets reservats
Prohibida la reproducció total o parcial
Avís legal i Política de protecció de dades