HOME




   
 
BOWLING: DEFINITS ELS CLASSIFICATS PEL MÀSTER DEL CIRCUIT SÈNIOR  (14.04.2025)
     
 

Aquest cap de setmana s’han celebrat la vuitena i darrera prova del Circuit Sènior, amb aquesta prova queden definits els esportistes que disputaran la prova màster amb la que conclou el novè Circuit Sènior.


Fernando Gómez del Joventut Al-Vici CB de Castelldefels ha mantingut la primera posició seguit de Diego Peña del CB Penedès, Álvaro-José Cardona de l’ABCS 2015, el màster el disputen els 18 millors classificats de la general, juntament amb el dos millors que hagin disputat les 8 proves i que no estiguin entre els 18 primers, més les dues millors dones, que en aquesta ocasió son Antonia Rius de l’ABCS 2015 i Núria Melchor del Sweetrade BC, a més dels dos jugadors que van assolir la millor partida del turbo i han estat Carlos Martí de l’ABCS 2015 i Marcelino García del Terrassa BC.


El màster sènior se celebrarà diumenge 24 de maig a les instal·lacions de Bowling El Vendrell.


La competició està organitzada per l’Associació Bowling Catalunya Sènior 2015 amb el suport de la Federació Catalana de Bitlles i Bowling.


http://www.fcbb.cat/qubic_resultats.asp


Foto: participants de la 8a prova


 
     
 
imprimir pujar
 
     

 

Disseny optimitzat per 800x600

© Federació Catalana de Bitlles i Bowling
Tots els drets reservats
Prohibida la reproducció total o parcial
Avís legal i Política de protecció de dades